“Öğrenci Gözüyle Öğretmen” Konulu Mektup Yarışması Düzenlendi

    0
    784

    Gölbaşı İmam Hatip Ortaokulu tarafından 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla düzenlenen ”Öğrenci Gözüyle Öğretmen” konulu mektup yarışması, ”Veli Gözüyle Öğretmen” konulu kompozisyon yarışması, “Öğretmen Anıları “ konulu kompozisyon yarışması sona erdi.

    Yarışmanın ödül töreni İmam Hatip Ortaokulunda yapıldı.

     

    Ödül Törenine Gölbaşı Belediye Başkanı Yusuf Özdemir, Garnizon Komutanı Serdar Atakan, İlçe Emniyet Müdürü Abdurrahman Köse, Sosyal Hizmetler İlçe Müdürü Arif Özdemir, Mal Müdiresi Asuman Kara, Milli Eğitim Müdürü Ali Şeyh Özdemir ve Milli Eğitim Şube Müdürü Hasan Ataş katıldı.

     

    İmam Hatip Ortaokulu öğretmenlerinin hazırlamış oldukları resim sergisi açıldı.

     

    Müzik öğretmeni Didar Tezerdi yönetiminde İmam hatip Ortaokulu öğrencileri tarafından hazırlanan koro yerel türküleri seslendirdi.

     

    Yarışma sonucunda dereceye giren öğrenci, öğretmen ve veliye ödül olarak birer çeyrek altın verildi.

     

    Yarışmaya katılım sağlayan okullara katılım belgesi verildi.

    CEVAP VER

    Lütfen yorumunuzu giriniz!
    Lütfen isminizi buraya giriniz