Gerger ilçesinde Cumhuriyet Bayramı münasebetiyle bir araya gelen Siyasi Parti teşkilatları ve Gerger Kaymakamı Bülent Hamitoğlu Gerger için birlik mesajı verdiler.
Cumhuriyet’in Kuruluşunun yıl dönümü nedeniyle bulundukları tören alanında açıklamada bulunan siyasi parti temsilcileri, birlik ve beraberlik mesajı vererek iyi dileklerini birbirlerine ilettiler.
Gerger Kaymakamı Bülent Hamitoğlu’da her iki parti temsilcisine başarılar diledi.
PHA



